Igazin

Hogyan éljünk Igazin?

Kacskaringós történet

2015. április 13. 15:21 - Igazin

Az Igazin név évekkel ezelőtt fordult meg a fejemben. Nem is megfordult csak úgy, hanem álmodtam róla. Bár akkor még nyomtatott, színes újságként jelent meg előttem. (Nyilván nem zárom ki a lehetőségét, hogy egyszer, valamikor, a jövőben az lesz belőle.) 
Először egy facebook oldallal próbálkoztam, amit nagyon hamar felfüggesztem. Nem éreztem igazinak :)
Utána egy nagyon jó barátnőmnek meséltem róla, aki eléggé otthon van az újságírásban. Ő azt mondta, hogy olyan gyorsan tegyek le a nyomtatott sajtós álmaimról, amilyen gyorsan csak tudok. Ez több, mint egy éve történt és én lemondtam. Nem foglalkoztam vele. Csak tudtam, hogy egyszer meg fog születni. Hagytam, hogy mélyen szunnyadjon bennem. 
Mikor ma reggel felkeltem fogalmam sem volt, hogy ma írni fogok. Egész más terveim voltak mára. (És vannak is!) Viszont minden művész tudja, ha az ihlet jön, akkor nincs mit tenni. Így a mai napon, 2015.04.13-án megszületett a réges-régóta megálmodott, magamban érlelt, kicsi blogom. Isten hozta ezen a gyönyörű világon!

Hihetetlen, hogy évek távlatából is szabad ez a név! :)

 

Szólj hozzá!
Címkék: első

A bejegyzés trackback címe:

https://igazin.blog.hu/api/trackback/id/tr107364584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása